zondag 14 juni 2009

Vaderdag

Goeie avond,

Vandaag was vaderdag.
Een leuke dag...
Samen dingen gedaan met mama en papa.
Dan naar oma en opa geweest en naar vake en moeke.
Zeer leuk.
Beetje vermoeiend...
Meer uitleg bij de foto's.

Groetjes,
Maren

Deze collage hebben mama en ik samen gemaakt en dan laten drukken op een muismatje.
Dit was mijn kado voor papa.
Op de voorkant stond:
De beste papa...is toevallig wel mijn papa!!!
En op de achterkant stond een versje dat ik samen met mama uitgebeeld heb voor papa.
Het gaat als volgt:
Lieve papa,
Vandaag word je verwent,
omdat je mijn papa bent.
Ik heb iets gemaakt voor jou,
omdat ik heel veel van je hou!
Eerst krijg je een kus van mij,
dit cadeau maakt je vast heel blij.
Je kapoentje.
Vandaag zijn we voor de eerste keer naar het zwembad geweest.

En ik geniet ervan....

Op mijn poep zitten in het water.

Bij mama.

Bij papa.

Drijven op een stromingske...
(met hulp van papa)


Gedaan met zwemmen.
Lekker ingeduffeld.












Geen opmerkingen:

Een reactie posten