vrijdag 12 juni 2009

Kind en Gezin.

Hallo iedereen,

Gisteren ben ik samen met mama en oma naar kind en gezin geweest.
Gewogen en gemeten en dan op controle en als kers op de taart (hmmm...)mijn eerste prikjes.
Ik weeg nu 4kg640.
Zeer goed omhoog en op dezelfde curve.
Mijn lengte was 58cm,maar de verpleegster zei dat we daar niet mochten op voortgaan want dat de mevrouw bij het meten een beetje ruim rekende.
Dus eigenlijk weet ik niet hoe groot ik al ben.
Dan bij de dokter...wat onderzoekjes en ik vond het wel fijn.
Ik begon net uitbundig te vertellen tegen mijn oma en dan plots...prik, in mijn bil.
Ik kon niet anders dan beginnen wenen,zo pijn en ik was geschrokken.
En tegen dat ik besefte wat hij deed opeens weer...prik, in mijn andere bil.
Nu was het genoeg,ik wil naar mama!!
Dan heb ik nog eventjes geweend,van de pijn,verschot en vermoeidheid.
Ik mocht gelukkig mee naar huis.
Nog beetje eten en dan slapen...
Nu ben ik vrolijk uitgeslapen .

Tot later.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten