maandag 6 juli 2009

Doop Maren 5 juli 2009

Gisteren was een grote dag voor mij.
Mijn doopfeest!
Papa en mama hadden er veel werk in gestoken.
En ook oma en opa en vake en moeke hebben goed geholpen.
Enkele foto's van de doop hieronder.
van het feestje zijn geen foto's...

Dada...

Aandenken dat mama gemaakt heeft voor meter en peter en grootouders.
Mijn kruikje aan de muur in de kerk.

Papa steekt mijn kaars aan.

Bij mama,aan het wachten op de zalving.
Ik was zo moe dat ik mijn tutje wilde...

De zalving.

Hannah droogt mijn hoofdje af na het dopen.

Pas gedoopt.
Dopen,wat is dat koud...

Meter Siegrid,papa en mama en peter Dieter.

De familie in de kerk.
Tante's en nonkels,grootouders,overgrootmoeder,neefjes en nichtjes.
De twee oudsten lezen voor.

Kruisje van mama.
Ik heb het kleedje aan dat tante Siegrid gemaakt heeft en waar de andere kindjes ook in gedoopt werden.
En het mutsje van bij het doopkleedje van mijn mama...


Kruisje van meneer pastoor.

Neefjes en nichtjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten